onsdag 10 februari 2010

Praktik

Hej hej. Tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag äter lunch :) I dag har jag inte gjort så mycket, ganska lugn vecka. Jag har bara gjort en annons om Aqua Nova nu då. För er som inte visste så är jag på prao på Dalranas Tidningar, på Annons avdelningen. Min första annons var med i tidningen idag! Sjukt stolt jag är! Den är med i BT bland dom första sidorna. Handlar om Borlänge Hotell och Värdhus, rubriken är " Överraska din käresta! " Kolla på den och säg: Hon som har gjort den här helcoola annonsen känner jag!

Nu ska jag äta! Lägger upp en bild på annonsen senare.

1 kommentar:

Linnea H (kan inte logga in på bloggen på den här datorn) sa...

Nej fan vad coolt! Jag gick och kolla nyss haha. Jag tänkte visa den för en gubbe och säga: den här har min kompis gjort! så stolt haha :D
Kolla på sidan 6 längst upp i hörnet, det finns en enkät där som en ganska snygg och lagom tjock tjej i sina bästa år har gjort ;) hehe