måndag 5 april 2010

Match

Ja hej på er. I dag är det måndag, och skönt att man inte behövde gå till skolan. I dag så har jag spelat match, vi vann med 6 -1 ! Inte helt fel tycker jag :) Sen gick jag en promenad med mamma vilket var väldigt skönt! Efter all denna påskmat och godis så är det skönt att vara tillbaka på den hälsosamma sidan, haha.

I morgon ska jag och mamma iväg till Falun och shoppa lite, jättemysigt och gulligt av henne :) Är riktigt taggad nu så det får bli bums i säng för min del i kväll + att jag är slut i hela kroppen, hehe. Får hoppas att man får med sig något hem från Falun också, förresten i morgon kommer Linnea hem förmodligen! Om hon inte bestämt sig för att bo där..



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Nej jag ska bo kvar på cypern, ska flytta dit till helgen ;)