måndag 31 maj 2010

Vilken dag

Hej hej. Ja idag är det min födelsedag! Har haft en riktigt bra dag, helt perfekt faktiskt. För det första så var ju vädret helt underbart, för det andra så har jag fått jättefina presenter och firat med både mina kompisar och med min familj. Kan inte blivit mycket bättre! Tack så mycket alla för dagen! Mina presenter som jag fick!
Bland annat en resväska, en fotoskrivare, blommor, böcker, pengar, goddie-bag
och lite mer också :) Tack så mycket
Den fina blomman som jag fick av gulliga Sebbe!
Presenterna jag fick av Linnea:
Body Butter, bubbelplats, Ben and Jerry och världens underbaraste brev.
Du betyder så sjukt jävla mycket för mig !
hahaha nej jag blev inte bränd?
och tyvärr så är det mycket värre i verkligheten!


3 kommentarer:

Leidy sa...

jag måste ju säga det också att jag gav dig en av dina topp 10-presenter genom att gå med sandaler hela veckan framöver =)

Linnea Holgersson sa...

aaww, jag hade faktsikt också sjukt kul! Fick ju glass och jordgubbar :D grattis igen :D <3

Bengan sa...

fan vad jag kan vara snäll ibland :D