tisdag 9 november 2010

VITT SOM SNÖ

Jag tror inte någon kan ha missat det vita täcket som ligger ute på gatan nu. Gud vad härligt med vinter! När man kan åka snowbord och sitta hemma med filten och kolla på julfilmer och gå på promenader, great (Y) Nu sitter jag och tittar på tv medans jag väntar på att pappa ska komma hem så vi kan titta på film.

I helgen var jag ju på STUM läger vilket var awesome. Jag säger som Linnea:











Vi har dansat med bästa dansläraren Marcus, vi har haft en grym träningsvärk att trappor blev en mardröm, vi har skrattat, vi har kramat över 200 pers, vi har dance battlat, vi har gjort bort oss, vi har sovit (eller? haha) och vi har haft det grymt kul!

2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

åh, i miss it!
du gillade min text :D

Anna sa...

haha kolla killen till vänster på bild 11 "gingers :O" xD