onsdag 13 april 2011

DESPICABLE ME

Har varit ute och delat ut lite lax (score!) Och tänkte skriva några meningar innan jag kryper ner i min mysiga säng.

Läste tidningen i dag och få se en sak om min sjukdom (körtelfeber) En 23 årig man ringer till akuten 3 gånger utan att de skickar dit någon ambulans. Det slutar med att grannen går in i lägenheten och hittar mannen död på golvet. Hans mjälte hade spruckit på grund av körtelfebern. Akuten hade låtit bli att skicka ambulans för att de trodde han bara var i chocktillstånd. Han hade överlevt om de hade skickat en men tyvärr så dog han.
Det här gör mig så otroligt förbannad. Att en 23 årig kille ska DÖ bara för att de inte orkar skicka en ambulans,
nej ush! kommer vell hända mig också om jag har otur.

Nej ska avsluta med att jag och Sebastian firar 10 månader idag, 
tiden går ju så fort att man knappt hinner med. Älskar dig min fina unge!

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

nej ush vad hemskt :S
aldrig i livet, ring mig om de vägrar så skjutsar jag dig!!... när jag har körkort, annars blir det buss haha