söndag 26 juni 2011

PLEASE DON'T CRY ONE TEAR FOR ME


Fått lite klagomål över min dåliga uppdaterar och jag håller med. Inte har jag tagit med mig kameran heller för några bilder så ni får nöje er med ett ganska tråkigt inlägg.

Min Midsommar firades med Sebastians släkt med god mat och dryck, kubb och trevligt folk. Hade på mig en vit klänning på mig men inget bildbevis så ni får lita på mitt ord.

Igår var det American Night hos Edda mitt ute i skogen. Jag måste ge Edda beröm för att hålla vikten så bra med tanke på vad dom äter där!? Fick en sockerchock av bara teét, och vad dom åt till frukost var mitt lördagsgodis. Men en roligt kväll med gänget, massa prat och bra filmer.

Nu sitter jag och slappar lite innan ajg ska ta tag med dagens sysslor. Har snöat in på Shinedown låtar, tycker dom är ruskigt bra! Med tanke på det dåliga vädret som varit så har jag och Sebbe mest varit inne och spelat Wii eller myst framför en bra film, men i dag blir det nog en långpromenad med tanke på gårdagens synder. Ska skärpa mig med uppdateringen!

Inga kommentarer: