torsdag 17 november 2011

CHRISTMAS IS ROUND THE CORNER

Snart hoppas jag! Skiner upp som ett liten barn varenda gång jag ser en ljusslinga, eller ett mysigt fik. Vill kunna gå på julmarknader och sitta och dricka chailatte och bara mysa hela dagarna! Så min önske lista för stunden är: Att min mobil ska funka, att det kommer snö, att jag ska få min zipperall och en egen lägenhet. Sen kan julen komma! 

Sitter just nu på DD och har gjort klart en intervju med Kapten Röd som jag förhoppningsvis också ska bevaka på fredag med hans konsert i Falun! På eftermiddagen blir det träning sen ska jag ha en lugn hemmakväll, det blir finnemang! 

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Om du ska ha allt det där innan det blir jul, så blir det nog en lååång väntan ;) haha
ÅH kapten röd! :D då förstår jag att du är superduperexcided!!!