lördag 3 oktober 2009

7 dagar kvar!

I dag är det lördag! Skönt med helg nu , efter en lång vecka. I går så tog jag det bara lugnt och spelade tv-spel med min gulliga bror. Idag så ska jag ner till teatern, så jag klev nyss ur duschen och ska snart fixa mitt hår. Det får bli lockar ikväll har jag bestämt :)

Nu är det bara 7 dagar kvar till jag lämnar Sverige för varmare väder, Spanien! Ååh vad jag längtar! Jag tänkte att jag skulle visa lite bilder från stället i morgon, jag vet faktiskt inte själv hur det ser ut där, haha. Men det jag börjar få en aning panik för är ju som alltid - packningen. Det går aldrig att packa rätt! Och nu så ska jag bara ha med mig min träningsväska, så där ska alla matchgrejer och vanliga kläder och allt igentligen få plats. Kommer att bli interessant.


Ett STORT grattis till min kära vän Saga som i dag fyller 16 år! Jag hoppas att du får en jättebra födelsedag med många presenter och inte minst tårta! Grattis på dig <3










Grattis gumman <3







1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Grattis till henne! :D <3