söndag 25 oktober 2009

Höstlov!

Nu har höstlovet börjat, och visst har jag fått höstkänsla! Jag tycker att hösten är en underbar tid på året, alla träder har så fina färger och man får hoppa upp i soffan med en stickad tröja och en stor tekopp.
Idag så var jag för sista gången på maxim teatern. Jag hade jätteroligt, och jag kommer sakna alla dom bra låtarna! Som tur är så kan ju jag och Jade allihopa så vi får gå runt och sjunga dom :)

I morgon så åker jag iväg med tåget till Karlskoga till min fina kusin Ronja! <3 Ska stanna där tills på onsdag, ska bli jätteskönt att få umgås med henne ett tag. Nu ska jag sova för man får ju en extra timmes sömn, kom ihåg att ställa om klockorna nu, sen hörs vi på onsdag. Ha ett jättebra höstlov.






2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Fin bild! <3 Ha det så kul :P :)

elin sa...

sv:men du är ett krull!!!DEt SKA funka!!