söndag 22 november 2009

Nu är det krig!

Hej hej. Nu är jag tillbaka och sjukt trött. Har tagit en liten powernap nu sen ska jag börja göra lite läxor. I helgen så var jag på konfirmationsläger i Saxenborg, hade skitroligt där!

Först på fredagen så var det inte så där jättekul. För jag hade migrän och gick runt som en zombie och mådde asdåligt. Men det gick över efter ett bra tag och jag vann på kortleken! ( Man sitter i en ring och alla får en varsin färg i kortleken, när man får sin färg får man flytta ett steg. Och jag kom runt först så då vann jag! ) Sen tittade vi på film, Walli-E. Jag tycker han är så söt! Efter det hade vi andakt och sen gick vi och la oss. Under hela dagen så drygade sig Sebbe och kittlade mig hela tiden.

På lördagen så väckte han mig på ett jättehemskt sätt! Jag vaknade som en chock. Under dagen så pratade vi i gruppen och hade lite samarbetsövningar, vi körde hövdingleken och på kvällen hade vi mässa. Den var jätte fin. Efter det så spelade vi alla assistenter ett sorts ordspel som var hur kul som helst! Och under hela dagen så höll Sebbe, Carl och Lehto på att dryga sig mot mig, Linnea och Mia. Så vi bestämde att vi skulle ge igen på söndag morgon när jag och Linnea skulle väcka alla. Planen var att vi skulle smyga in i deras rum kl halv 7 på morgonen och göra icke picke-döden på han. Men vi failade totalt! För det första så vaknade vi 10 i 8. Sen när vi smög oss in i deras rum så sover Sebbe i typ fosterställning. Så det gick inte alls bra när jag försökte, haha! Totalt misslyckat.
Så sen när vi gick och duschade och kom tillbaka så märkte vi att dom hade tagit våra väskor. Så då sprang vi runt där med bara handdukar, och efter att vi fått tillbaka dom så låste de ut oss från vårat rum och jag vet inte allt vad dom gjorde!

Om jag säger såhär. Det är krig mellan oss och killarna! och det är ett krig som dom inte kan vinna ;)

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Fan vad vi ska ge igen! :O Vatten/snö nästa gång!!