måndag 2 november 2009

vintern är på väg

Nu är det november och det blir både kallare och mörkare. I dag var det skola igen efter höstlovet, väldigt trött var jag men det gör inget.
Lovet har jag tillbringat i Karlskoga med min kusin Ronja, vi slappade och tog det lugnt. Skönt! Sen i torsdags så åkte jag på Stumläger i Rättvik. Det var hur kul som helst. God mat, roliga aktiviteter, supé middag, mycket sjungande, roligt människor och såklart workshopen. Jag och mina kompisar hade valt dans, det absolut roligaste jag gjort på lägret! Vi hade så kul och alla peppade varandra, det var bra låtar, vi hade dansade hip hip och vi hade den roligaste, bästa danslärare man kan ha, Marcus! Jag saknar dansen redan, men jag har bestämt att jag ska börja med det igen. Det måste jag verkligen! Ja sista natten sov man inte så mycket heller, två timmar kanske. Så man var riktigt trött när man kom hem, men det var lätt värt det! förresten så kramade jag typ 200 pers på en halvtimme sista dagen, haha det var ganska coolt. Det var en sån där hejdå ring när man ska krama alla hejdå. Riktig roligt har jag haft iallafall, kan lova att det blir repris på det här nästa år!

I dag fyller även min lilla lillebror ett år äldre också! Ett stor grattis till 15- åringen! :D



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Längtar tills nästa år!! Jag saknar också dansen det var så jävla kul!! :D
Grattis Jim!! :P