måndag 27 september 2010

AND HERE COMES THE PAIN

Idag var det orientering i skolan, ja inte speciellt svårt eller kul. Men! ( det finns alltid ett men ) den här gången så var hela plättbacken som en ända stor vattenpöl. Man var dyngsur om fötterna och linnea skulle stanna varenda gång hon såg en kantarell. Plus att jag gjorde ett väldigt elegant fall och gjorde illa foten, haha ja jag är smidig. Nästa år ska jag ta varenda kontroll som finns i den där jäkla skogen!
Nu sitter jag iallafall med té och pluggar lite matte. Vilket jag gör typ varenda dag nu känns det som.


Min roliga samhällskunskapslärare pratade om mord och lagar idag på lektionen, han är så kul!
Patrik: Ja men tänk att jag blir skitsur på Ida nu och försöker slå ihjäl henne, och sen så överlever hon den jäveln.


Inga kommentarer: