måndag 6 september 2010

TACK

Tack för att jag har så underbara vänner som alltid finns där för mig när jag behöver dom, som jag alltid kan vara mig själv med. Ni kan inte förstå hur mycket ni betyder för mig.

Tack för att jag har världens underbaraste pojkvän som jag vet att han älskar mig för den jag är, jag vill skrika ut för hela världen hur mycket jag älskar dig och hur glad jag är för att du är min.

Tack för att jag har en familj som står bakom mig till 100% som jag kan lita på och som alltid är så gulliga mot mig fast jag beter mig som ett pms monster ibland.

Tack för att jag har ett så bra självförtroende, att jag inte viker mig för omvärlden och litar på mig själv. Även när jag inte alls gillar mig själv ibland så försöker jag alltid sträcka på mig själv. Om inte jag tror på mig själv, är det ingen ide.

Jag vill helt enkelt tacka för dom små sakerna här i livet som jag ibland glömmer bort. Jag var tvungen att skriva av mig lite. Tack alla som gör att jag får ha det så här bra.



2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

du är värd det, tack för att du finns och vill vara vän med en mupp som mig <3 haha

Bengan sa...

fan vad söt du är :'D du är verkligen bäst.. du är allt i mitt liv!! vi ska bli gamla och lära våra barn/barnbarn att spela fotboll :D älskar dig sjukt mycket!! <33333333