fredag 1 oktober 2010

BARNSLIGT ROLIGT


Asså ibland är mina vänner bara för härliga! Herregud vad jag har skrattat! Efter lunch så började vi köra bajsleken. När man tar en filmtitel och sätter in ordet bajs istället. hahah ja det är typ dagishumor, men så sjukt roligt! T.ex. Sagan om bajset, Det regnar bajs, Bajsa den som Backham och P.S I love bajs. Sen dog vi när jag sa Benjamin BUTTons otroliga bajs. hahah hur kul som helst! Sen kom Saga på en lek som hennes systers kompis brukade göra. Att tänka (i stjärten) efter att någon har sagt något, ja ni fattar. Så när vi hade Mediakonferens så pratade Dan om Brand. Herregud, vi satt som små flickor längst bak och fnittra så vi vek oss dubbelt. Love my girls


2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

humor som 5 åriga småtjejer <3 hahaha bästa media konferanssen!

Linda Hedwall sa...

hahahha oerhört snygg bild på mig måste jag säga..! xD
förövrigt är ni helt underbara brudar! :D