torsdag 21 oktober 2010

SVARTVITT



Bra dag på apu:n, jag, Linnea och Saga var i studion och lekte lite, hehe. Ja Saga hade ett par jättefina skor men hon kanske ska var lite försiktigare när hon går med dom säger jag bara. När jag kom hem så vände jag i stort sätt vid dörren och drog på träning på friskis, sen kom jag hem där Seb väntade på mig med mat, ännu bättre! Nu sitter vi, eller han sitter och spelar Zelda. Jag tittar mest på men jag gillar det, blir som när jag var liten och storebrodern spelade (Y)

PS. Om Linnea ännu inte hunnit lägga upp sina bilder från studion så ska ni veta att hon var före mig iallafall.. ( Lite tråkigt att vi ofta skriver om samma saker, men så går det om man umgås var och varannan dag )

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

men! haha du behövde inte skriva det jag skoja ju bara xD Hahaha men fina i alla fall!