söndag 23 januari 2011

IF YOUR NOT REALLY THERE, THE STARS DON'T EVEN MATTER I WANT TO BE NEXT TO YOU


Jeansen är från bik bok 500:-  mycket nöjd


Den här ringen bokstavligt talat grep klorna i mig så var tvungen att köpa den!
Nu är jag hemma igen eller jag kom hem kl 1 halv 2 i går men det är saksamma. Gårdagen bestod av matcher IKEA och shopping med mor min och mer matcher. Hittade ett par nya jeans vilket var mycket bra eftersom det var hål i mina gamla. Egentligen hittade jag tusen saker jag ville köpa men har bestämt att försöka spara mina pengar. I dag ska jag plugga en del eftersom jag varit sjuk. Blir nog hemma hos Seb så han kan hjälpa mig med matten, och sen i kväll blir det solsidan!

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

åh har du köpt nya jeans! duktigt :D skitsnygg ring!!!
sv: Ja det var ju mamma som hade köpt så tackar inte nej precis ;)