onsdag 19 januari 2011

JAG LEVER.. TYP

Har legat hemma med över 39 graders feber. Så nej jag har inte mått så bra och jag har haft väldigt tråkigt, så tråkigt att jag har blivit tråkig.Och grejen med feber är att då orkar man inte ha en dator på magen som blir kokhet. Men nu blev allting lite bättre när jag såg att vi hade Dr. Hook på twixen som jag inte har kollat på sen jag och Hanna var små. Och!! jag fick nyss ett sms från himlen där det stod TRÄNING på fredag och möte med U-laget. Tack och lov! Men det jävliga är ju att jag inte får träna.. ironin är på topp! Ingen bild får ni heller eftersom jag kan lista ut själv att ni inte vill se mig såhär. Haha nej så hemsk är jag ju inte men ni får försöka ta er igenom den här texten ändå!

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

pluppen <3 haha bra att träningen kickat igång! se till att bli frisk till dess!