torsdag 24 februari 2011

CAN YOU FEEL IT?

Tänkte visa hur jag tänker när jag lyssnar på musik. Det är lite kul faktsiskt, tänk på känslan sen lyssnar du på låten.

Den här blir jag lite phykopat utav.
Hatar circus musik, känns som jag vill gå runt och vara allmänt läskig och konstig.



Den här blir jag ledsen av, den brukar jag alltid lyssna på när jag är deppig så jag blir mer deppig.
Men jag blir också.. lugn av den på något sätt. Älskar texten.



Den här peppar mig! Jag tänker att ingenting kan trycka ner mig och att jag kan göra vad jag vill.



Åhh när jag hör den här vill jag bara klä mig i frack och hatt och dansa med käpp och hela köret. Tycker den är så mystisk och mmh!


Den här låten väcker många fina minnen och älskar den verkligen.
Den kommer från en av mina favoritfilmer och jag kan alltid lyssna på den, mest när jag ska sova.


Skulle kunna lägga upp hur många låtar som helst men det här får duga för tillfället. Kanske kan lägga upp någon nån gång i bland.

Inga kommentarer: