fredag 11 februari 2011

MATCH OCH FILMKVÄLL

Okej dagens planer:


Spela match
Det kommer bli min först match på ungefär ett år! Jag är så sjukt jävla nervös så det inte är sant. Vi ska också möta ett jävligt bra lag och jag har träningsvärk från fysträningen igår, men det här kommer nog gå bra! Ska kötta så mycket jag bara kan! Innan nån skadar mig och jag får lov att vila ett år igen.

Filmkväll my place
Sen när jag kommer hem så kommer mina kära vänner vänta på mig med läsk, snacks, cupcakes och en miljon kronor ( annars!! ) Så ska vi kolla på film och ha det allmänt roligt. Vet dock inte hur vi ska få plats med 6 pers i min säng men det funkar nog! Kvällens film blir nog Megamind, En mycket bra fredag enligt mig!


haha en hyfsat gammal bild på Linnea och mig

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

haha annars!
vad fan håller jag på med då haha
RIKTIGT bra fredag :D