onsdag 28 september 2011

BÄTTRE SENT ÄN ALDRIG

Jag och Mia omsvidade!



Givakt!



Vi fick laga påsmat en gång..

.. så gott var det!



Synns kanske inte men var lagomt nervös när jag skulle skjuta!

Men det gick asbra! Sköt till och med hål genom mina gamla hål, de ni!

Vi gjorde en pingvinring för att hålla värmen på kvällen, gissa om det var mysigt att stå i mitten!

Jag och Gustav! Glömde lägga upp en bild på det men vi åkte bandvagn, vilket var sjukt roligt!

Trötta och slitna efter en tuff vecka men, tältning, hinderbana, fys, skjuta med Ak4, bära den tunga packningen överallt, kolla på stjärnorna i en hög, laga äcklig påsmat, tävlingar, tidiga mornar samt sena kvällar och så mycket mer. Men det var min roligaste helg så mycket mycket länge! Tack alla, saknar det redan

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

bättre sent än aldrig är det din livsfilosofi? ;) haha