tisdag 13 september 2011

JUST NU


Dagens humör: Jag känner mig glad och utvilad!
Dagens mående: Inte så bra, är sjuk och fick lov att stanna hemma från skolan..
Dagens borde: Jag borde sätta igång med lite läxor efter det här inlägget!
Dagens frisyr: Utsläppt men en toutch av kudde över hela håret
Dagens smink: All naturell
Dagens klädsel: Mina mjukisbyxor, mormors stickade sockor och en svart tröja
Dagens planer: Legat hela dagen i sängen och kollat på PLL, nu läxor sen kommer älsklingen hit!
Dagens materiella vill ha: En ny mobil skulle sitta fint tillsammans med en chokladkaka
Dagens fundering: När nästa PLL avsnitt kommer upp!!
Dagens beroende: Teé, min säng och PLL ( mycket tjat om det )
Dagens tråkigaste: Att göra mina läxor..
Dagens längtan: Att älsklingen kommer hit
Dagens superlängtan: ..med en chokladkaka!
Dagens tidning: Åh mamma om du läser det här, KÖP EN SOFIS MODE!
Dagens låt: Disney låtar!

Inga kommentarer: