måndag 9 april 2012

GLAD PÅSK





Haft mycket och stå i nu men tänkte hinna med ett snabbt inlägg och bli lite sen till Sebbes match (han märker nog inte om jag kommer 10 minuter sent..) Har haft en fin helg med fika hos mormor och träffat saknade kusiner! Haft en riktig brakmiddag med supergod efterrätt med paltkoma som efterföljd. Varit i Stora Tuna på påskmässa och släppt massa färgglada ut i luften, man blir aldrig för gammal för att tycka heluim är roligt!

En liten snabb resumé av min helg, hoppas eran har varit minst lika bra!  Svida om till springkläder för nu måste jag springa upp till ip för att hinna se matchen, sen ska jag och Saga ner till Friskis för ett svettigt spinningpass och en härligt spa i bastun! Ikväll tänker jag mysa ner ordentligt och ... läsa min religionsbok. Kommer lägga in lite bilder från olika event senare! kram 

Inga kommentarer: