torsdag 24 maj 2012

4 FRÅN MIN IPHONE

Tuffa dagar från 7 på morgonen, kommer hem vid halv 9 och får gå och lägga mig vid 2 om jag hunnit klart med läxorna. Men kämpar sista nu och måste bli klar innan Alanya.

Dagens plus: Underbart väder med grillning, bilkörning med caben och bara ligga på ängen och njuta av livet. Fick också veta att man kan ha kolasås i McFlurry Daim, otroligt gott! Jag har även fått jobb under Peace and Love

Dagens minus: otroligt trött, mycket att göra och lite tid, lite smått stressad sådär. 

1 kommentar:

Mikael sa...

Snälla kan jag få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram