måndag 9 juli 2012

MIN UNDERBARA FINA BROR



Den 16 Juni 2012 hände något helt otänktbart för mig, min bror Rick gick bort i en bilolycka. Hela min värld rasade samman. Min verklighet blev en mardröm som inte gick att vakna ur. För mig är det fortfarande som en dröm och jag hoppas varje morgon när jag vaknar att de just ska vara det, en dröm. Jag kan inte förstå att jag ska behöva leva mitt liv utan dig, det är så fruktansvärt svårt att acceptera det. Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta, alltid. Jag kommer alltid ha våra fina varma minnen tillsammans även om jag önskar att de kunde fått blivit många fler. Jag älskar dig så oerhört mycket Rick, du var min storebror och jag såg upp till dig enormt mycket. Det gör så ont i hela mitt hjärta och i min själ. Det känns som om jag kommer dö själv utav min stora sorg.
 Allt jag kan trösta mig med är att jag hoppas att du är på ett bättre ställe nu..


If tears could build a stairway and memories a lane
we would walk right up to heaven
and bring you back again  

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

De man älskar finns alltid med en, han håller nog ett öga på dig. Han har det bra där han är nu. Älskar dig Ginis <3