torsdag 9 augusti 2012

TACK.. FÖR ALLT



Lite utav alla fina blommor vi har fått.

Jag ville bara tacka alla som har funnit för mig och min familj. Som skickat blommor och kort med fina och varma ord, som kommit hit med mat eller suttit och tröstat oss. Som bara hållt oss sällskap eller gett en kram. Alla som har skrivit till mig på Facebook, skickat sms och ringt, alla som har kommit fram och gett mig en kram och visat att de sörjer med en.
Det betyder så otroligt mycket för mig.

Men en sak som jag har lärt mig är att det inte behövs ord, för det finns inga som räcker till, som kan få Rick tillbaka eller ersätta det som hänt. Jag tror det är många som inte vågat gå fram till mig eftersom de inte vet vad de ska säga, och jag ville bara säga att det är okej,
det behövs inte sägas något.

 Jag vill bara att ni ska veta hur tacksam jag är för allt ni har gjort för mig och min familj, det värmer. Ingen nämnd och ingen glömd 

Tack   


Inga kommentarer: