onsdag 2 december 2009

D E C E M B E R

Nu är det december! Ååh det blir bara mer och mer julkänsla. Nu har jag ätit både pepparkakor, glögg och lussebullar. Jag älskar verkligen julen. Och nu har vi det pyntat och fint i huset. Jag har en jättefin julgran i mitt rum, men bilden blev väldigt dålig. Var svårt att få fram det mysiga ljuset :P Nu tänker jag i alla fall MYSA ( haha tänker på Isabelle varje gång jag säger det :D ) hela månaden fram till jul. Verkligen njuta av vinter och åka mycket snowboard! Men just nu kan jag inte göra så mycket för jag är otroligt sjuk, mamma har smittat mig. Men jag kan inte vara sjuk för det var jag förra veckan. Jag kommer så mycket efter i skolan, men jag ska försöker göra så mycket läxor jag orkar i mon när jag är hemma. Ska sova nu så jag blir utvilad. Vi hörs!






2 kommentarer:

Isabelle sa...

mysa mysa mys ;)

Linnea Holgersson sa...

åhhh, längtar tills romme öppnar :D :D