onsdag 30 december 2009

Shoppa för att det är rea!

I dag var jag och Linnea på mellandagsrean på kupolen. Inte så mycket folk men en del var det där iallafall. Hittade två mössor från Carlings och ett halsband på Kapphal. Sen fick jag en gratis puts duk på Elgiganten, helt klart nöjd! I morgon ska jag köpa en digitalkamera också från OnOff tror jag. Vi var på friskis och på ett medelpass! Första gången jag tränade på över en månad, och det kännes så sjukt bra!

Bästa saken som hände i dag kan jag säga! ( Lånat från Linnea )

Jag och Gina på kupolen. Gina skrattar.
Jag: Vad är det?
Gina: Kolla dom två. Båda hade en likadan jacka och båda hade samma kasse, haha.
Jag titttar ner på våra kläder.
Jag: Som vi då?
Båda har svart jacka med pälskant på luvan och en varsin kasse från Carlings.
Gina: Fan!
Jag: Stoppa i din kasse i min innan nån ser!



Ingen vidar bild ,, men ni ser ju ;)



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

hahaah! Alltså fan vad kul! xD