fredag 18 december 2009

JULLOV!!!

NU ÄR DET JULLOV!!!!! Äntligen är skolan slut och jullovet har börjat! Åh vad glad jag är! Idag så hade vi fika i skolan sen var det en avslutning i aulan som inte var så jättebra,, ville helst bara hem. Och nu är jag det :D Det extra roliga i dag var när jag, Linda och Linnea kasta Patricia ner i en snöhög, haha. Sen kastade jag ner Linnea också! Nu ska jag bara slappa ta det lugnt och njuta av vinter, men först ska jag iväg på genrep och sjunga. Hej hej!





2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

sen kastade jag ner dig... i mina tankar, haha x) JULLOV!! (Y)

Jeanette S sa...

Hoppas du får ett riktigt härligt jullov!

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha en fortsatt härlig helg.