måndag 1 mars 2010

Av mig och Linnea!

Dagens humör: GLADA och ganska trötta nu men det funkar (Y)

Dagens mående: Hungriga, trötta men ändå " hurtiga " eftersom vi tränat och så, sen vart vi väl uppspelta nu med Usa - Canada matchen. CANADA VANN! Yes.

Dagens borde: Jag borde gjort min novell och Linnea borde ha städat sitt rum och matat Heidis marsvin, hon tvingade hennes bror.. :)

Dagens frisyr: all naturell

Dagens smink: Inget smink

Dagens klädsel: Vi hjärta mjukisbyxor!

Dagens planer: Göra klart min novell och fixa musiken på min Ipod och samt försöka sova.

Dagens materiella vill ha: tjaa,, jag fick ju faktiskt väldigt mycket av mamma idag jag fick jättefina kuddar från Indiska, en tunika till kören och ett par converse. Sen vill ju jag och Linnea ( speciellt hon ) ha en sexig vältränad amerikansk hockeyhunk! hehe

Dagens fundering: Hur en unge kunde se så otroligt ond ut? haha

Dagens beroende: Killar! ( ytligt, ja )

Dagens tråkigaste: Att jag glömde mitt busskort så vi var tvungna att gå till stan..

Dagens längtan: Sommar och sol tänkte vi på när vi gick i snöslasket.

Dagens superlängtan: MAT!

Dagens tidning: Vi läste igen tidning i dag heller.

Dagens låt: All I want is you. Spelade vi när vi var i Danmark och var utklädda till lantisar på väg till danska donken. Otroligt kul att höra den igen!



2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

mumma, killar!! Är nog lite killsjuk såhär klockan 3 på morgonen :)

elin sa...

Dagens längtan: Sommar och sol tänkte vi på när vi gick i snöslasket.

<3