onsdag 31 mars 2010

Riktigt nice!

Hade skönaste svenska lektion idag! Vår uppgift var att leta fram ett klipp på youtube som vi gillade. Har vi den bästa läraren eller vad! Nu fick vi också veta vilka som vann bästa film, det blev tyvärr inte vi som vann, men vi vann bästa regi! Vilket jag tycker låter lika bra. Vi fick i alla fall större påskägg än dom som vann, hehe.

I morgon är det bad taste i skolan, typ dom som är fulast vinner. Våran klass ska komma i pyjamas. Så det positiva är att jag kommer få gå runt med sockor och en stor kudde. Love it! Sen är det äntligen lov, som jag har längtat efter det.





3 kommentarer:

Linda - 16år och flyttat hemifrån sa...

Tack gummsan <3 btw, AS SÖT BILD :D

Bengan sa...

haha oj fick jag lov idag.. och börjar inte förens på tisdag om två veckor ;) oj!

Linda - 16år och flyttat hemifrån sa...

Haha peak och peak. såg ditt inlägg och fattade bara inte va du tkr är så roligt med henne. å så tänkte jag skriva ut mina hat känlor för henne :D hahahah.

Men asså hon är så jääävla överdriven, jag verkligen HATAR henne ;o