måndag 8 mars 2010

Roligt

Nu har jag fixat alla bilder från Polen och lagt ut på Facebook. Men det tog tid! Så nu tänkte jag nog lägga ut några bildbomber. Men jag ska väl också berätta vad jag har gjort där.

Tisdagen gick ju åt att åka dit, sen kom vi till hotellet sent på kvällen.

Första dagen ( Onsdag ) fick vi en rundtur och se lite i omgivningen, se olika kyrkor och kolla när en kille spelade trumpet genom ett kyrkfönster. Efter det så shoppade vi resten av dagen! En galleria men typ 350 affärer är inte så illa!

Dag nummer 2 så sjöng vi i en skola, en av dom bästa framträdanden vi har gjort. Det var så otroligt kul och alla var så glada. Och dom Polska eleverna älskade oss såklart, haha. Efter det så drog man till gallerian igen och shoppade lite mera.

Dag 3, ja vad var det vi gjorde då, jamen det var nog då vi åkte till Auschwitz. Det var jättebra där. Mycket lärorikt och ja, jag tycker det är viktigt att man får åka dit och uppleva det som har hänt där. efter det sjöng vi i en slags kyrka tror jag, haha så hemskt när alla fall ner på knä helt plötsligt och så stod vi upp.

Dag 4 gick ju hela dagen åt att åka hem :)

Snacka om att jag har haft en RIKTIGT skitgrym resa med tjejerna. Mycket skratt. mat och shopping! Jag saknar Polen redan,, men jag åker ju dit igen om typ 2 månader, JIPPIE :)



Inga kommentarer: