söndag 13 juni 2010

Be Happy

Hej hej. Sitter och lägger in musik på Ipoden och packar det sista innan jag åker på läger kl 9 på morgonen. Linnea ska egentligen hjälpa mig ( jag är skitdålig på det ) men hon var så trött så jag låter henne få sova en stund först.

Idag kunde varit en bättre dag! Jag och Sebbe drog och tittade på min match mot Forssa i spöregnet. Satt och frös bara för att se oss förlora när det är typ 2 sekunder kvar av matchen. Åh vad sur jag blev då! Sen drog vi till kupolen för jag skulle köpa en tröja men precis när jag kommer fram så drar dom ner gallret och stänger affären. Inte min dag precis. Får hoppas att söndagen blir bättre men det blir den nog.

Jag ska förresten lägga in bilder från studenten och balen och alla dom där korten men just nu har jag varken tid eller ork. Så jag LOVAR att jag gör det när jag kommer hem på tisdag. Sov gott.



1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

du skulle tagit fula kort på mig när jag sov och bloggat om haha xD ska snart iväg och kpa din tröja! Affärerna var itne öppna när jag cykla hem, men det har jag nog redan sagt till dig när du läser det här haha.-... ekorre! Jag vakna för tidigt... prutt