måndag 7 juni 2010

Ingen vanlig dag


Idag skulle jag, Linnea och bildläraren Roffe ta hissen ner till hans bildsal. Ja självklart så skulle hissen fastna mellan två våningar. Detta var inte roligt för mig eftersom jag är så sjukt jävla hissrädd! Och ska inte lampjäveln slockna också då bara för att jävlas! Fyfan säger jag bara. Roffe stod och svor Linnea skrattade mest och jag stod bara stilla och trodde att jag skulle dö. Kul, nej jag tänker då aldrig åka hiss igen. Efter skolan drog jag och Linnea till kupolen, jag hittade ett par jeansshorts och ett bh set i marinblått. Allt från H&M. Ja sen nu på kvällen så har jag varit och kollat på min fotbollsmatch, vi vann med 3-1, gött! Bra dag, bra dag

.
Idag fyller även lilla Zally 5 år! <3>

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

haha jag tyckte det var ironiskt x)