måndag 7 juni 2010

Vanligt?

Ja, en vanlig konversation mellan mig och Linnea kl 1 på natten.

LINNEA. säger:
jag städar och stryker och håller huset snyggt
men vad får jag tillbaka
inget!

G i n a ' säger:
men det är ju fotbolls på tv kärring!

LINNEA. säger:
jag ser till så barnen gör sina läxor och går och lägger sig i tid! sen gör jag mig fin för dig, men vad får jag tillbaka?
INGET

G i n a ' säger:
ja vem fan är det som köper dina klänningar? vem är det som köper allting i det här huset?

LINNEA. säger:
du bara tror att du kan köpa en massa saker till mig för att jag ska vara lycklig! men vad är lyckan med det?
hur kul är det att hitta ett brunt långt hårstrå på din kavaj som JAG stryker när jag är blondin?!
och så kommer du hem mitt i natten och luktar sprit och billig parfym!

G i n a ' säger:
Det har du ingenting med att göra din jävla kossa!
LINNEA. säger:

Du bara ligger runt med alla och sen står du vid grillen och skryter med grannarna som inget hade hänt!
jag vet vad du gör när du åker iväg på "affärsresa"

G i n a ' säger:
Ja men vad har du att säga om trädgårdspojken! jaah jag har då sett allt! Din slampa

LINNEA. säger:
han är den enda ömhet jag får i det här huset!
pedro förstår mig!

G i n a ' säger:
jag visste det jag visste att du låg med den där halvbögen!

LINNEA. säger:
Bara för att Pedro har korta shorts och ett linne så betyder inte det att han är homosexuell!
han är mer välutrustad än dig ditt svin!

G i n a ' säger:
Inga karlar rakar sig under armarna och går runt med string när dom ska rengöra polen!

LINNEA. säger:
Det är hans uniform!

G i n a ' säger:
som du har valt ut kan jag förstå!

LINNEA. säger:
hur är det med greta då?
den svenska barnflickan som du valde ut?!
hon gör väl allt annat än att passa barnen!?

G i n a ' säger:
hon kunde iallafall diska! till skillnad från andra..

LINNEA. säger:
det enda hon diskar är väl dig!

G i n a ' säger:
Dra inte in Greta i det här!
Du har ju din jävla yogalärare!

LINNEA. säger:
Zazo har fina egenskaper!
han kan visa känslor som en riktig man ska kunna göra!
dessutom har han ingen ölmage!

G i n a ' säger:
jaha! ja ja förstår att han kan göra mer saker med sin kropp eftersom du har låtit han öva på dig din !

LINNEA. säger:
jag får ju inte öva på din för du får ju inte upp den längre!
städerskan tröttar väl ut dig gissar jag!

G i n a ' säger:
Ja vem kan få stånd när den tittar på en fet KOSSA!?

LINNEA. säger:
du skulle inte kunna få stånd om så hela svenska bikini laget stod framför dig, inte med den ölmagen! Lill Begnt kan väl inte hålla upp den!

G i n a ' säger:
jag tycker Greta hjälper till ganska bra! men hennes pattar går ju inte ner till knäna
LINNEA. säger:
du sa att jag var speciell!

G i n a ' säger:
Ja det var innan du födde tre barn och började äta pizza med glass som topping!

LINNEA. säger:
vem vare som satte bullen i ungen då?!

G i n a ' säger:
... du är så sexig när du höjer rösten sådär

LINNEA. säger:
åhhh Begnt!

G i n a ' säger:
ååååhh Doris



2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Nu kommer alla tro att vi är dumma i huvve hahaah xD om de inte redan gör det..

edda sa...

hahahah fan va ni är underbara :D kärlek på er humor :D