måndag 19 juli 2010

Home sweet ho.. ne



Man brukar vell säga borta bra men hemma bäst. Nja kan inte riktigt hålla med om det nu. Inte när man har varit i Skärgården i en stor fin sommarstuga men sjön precis utanför. Att vakna upp, äta frukost med coccopops, gå till bryggan för att sola och bada hela dagen, senare på kvällen äter man god mat och åker vattenskidor, kollar på en film med kusinerna och det sista man gör är att sitta nere vid bryggan på natten och borstar tänderna och kollar ut över den vackra sjön. Förstå hur underbart jag har haft det! Jag vill tillbaka! Här är det mulet och tråkigt väder och det närmaste vattnet jag ser är i min vattenflaska. Nu ska jag iallafall få gå på min fotbollsträning tack och lov. Har inte tränat på hur länge som helst och äntligen, ÄNTLIGEN ska jag få träna normalt igen!

Ni får bilder senare för jag måste rens min först dator innan. Men jag ska skynda mig för det är bilderna som säger allt!


1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Jag åt vanliga flingor på min altan imorse.. det var inte alls samma sak :(