söndag 4 juli 2010

P E A C E W I T H L O V E

Nu är den underbara veckan slut och allt härligt folk har åkt från lilla Borlänge. Hela veckan har varit full av musik, fotboll, nya människor och allt mer! Har lyssnat på Johnossi, Mando Diao, Thomas DiLeva, Robin, Lilly Allen, Jay - Z, John Fogerty, och mera. Hade även med mig en Peace and Love boll på festivalen som alla som var med och spelade fick skriva på. Nu är den full med namn och hälsningar! Världens bästa idé av mig! Ja det ända som inte var så lyckat var att jag missade Hoffmaestro! Uch jag som verkligen ville se dom, men nej såklart missade jag dom.. Sen att min kamera gick sönder när vi var på Johnossi. Haha när jag skulle ta kort så slog nån den ur min hand så den flög ut i publiken. Jag kastade mig ner på marken och kröp bland ben och letade. Som tur hjälpte en kille mig att hitta den, skulle vara ledsen om jag inte hade en försäkring tack och lov för det! Men annars har det varit en azum vecka! Nu är det bara att peppa till nästa år! Lägger ut en bildbomb snart också! Peace out! <3


Inga kommentarer: