fredag 23 juli 2010

Snygga!

Haha ja igår var det riktig tjejkväll hemma hos Linnea! Det blev hela tjejgänget, Anna, Mia, Edda, Johanna och jag och Linnea. Det blev hela rubbet, grillning, ansiktsmask, fotbad och vaxning av benen. Inte faktiskt inte ont! Då var det mycket värre att köra med appilatorn. Men resultatet kanske inte blev det bästa, inte värt 80 kr iallafall. Då kör jag hellre med den tofasta rakhyveln. Men skulle vilja vaxa på en salong, det blir nog bättre då. Eller lära mig att köra med appilatorn så att det inte gör så ont. En riktigt lyckad kväll iallafall. Haha vad gör inte vi tjejer för att se bra ut!

Nu sitter jag hemma hos Linnea och fixar med Blidö bilderna så lägger nog upp dom i kväll. Hon och hennes bror håller på att städa i huset så jag kanske ska hjälpa till.. med att laga mat för jag är vrålhungrig!

1 kommentar:

edda sa...

det var aldrig lika bra som i ditt huvud Gina ;) haha nej CH hette han, inte HC xD fast vi kanske sa fel? :p