söndag 5 december 2010

ÄCKELKVÄLL




Innan vår kväll förstördes, lyckligt ovetande
Mitt livs sämsta kväll! Fyfan säger jag bara. I början är allt helt okej och vi har kul, sen när vi skulle iväg till Club Nordic så missade vi bussen typ 3 gånger så vi fick gå dit. Så när vi väl är framme och skitfrusna så får vi stå i kö i typ en halvtimme och bli trampade på fötterna som är som isklumpar. men tar eländet slut där? Nej! Då säger dom att det är fullt och dom tänker inte ta in fler! Så alla blir helt galna och river staketen och kastar sig fram. Sen är det en kille som tar tag i min halsduk och drar med mig och skriker " Du måste följa med! Du måste!!" Sen är det någon som kastar ner mig i marken typ så jag blir typ nedtrampad. Och Linnea släpar bort mig från massan. Asså det var hemskt! Så vår kväll slutar med att vi sitter på... donken. Fyfan vad sur jag var! Äckelkväll. Det ända positiva var att vi fick tillbaka pengarna idag för biljetten. Haha hade jag inte fått det hade jag slagit nån! Helst dom som arrangera det hela. Aja nu har jag fått skrivit av mig. Nu släpper jag det här och njuter av andra advent med julmusik och lussebullar.

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

bleeeuuuueewwee
fina flickor däremot<3