måndag 20 december 2010

HEHE.. OJ

Ja jag har inte haft så mycket tid över, ingen alls faktiskt. Så har inte ens hunnit sitta vid datorn förens nu. Men jag kan ju visa hur min helg har sett ut eftersom ni så gärna vill veta.

Fredag hade jag genrep inför julbrådskan som gick rent åt hellvete. Sen efter det kom Hampus och Valentina och hämtade mig och Seb. Vi åkte hem till Hampus lägenhet och åt lite mat och kollade på Gladiator. Sen drog jag hem till Seb och sov där.

Lördag Gick vi upp typ kl 8 på morgonen för att han skulle spela innebandy match. Han var faktiskt riktigt bra! Gjorde 4 mål och dom vann med 11-7. Sen åkte jag till Hagaskolan för konserten som gick bra som tur var. Och sen direkt efter det åkte jag till Broken Dreams och jobbade i garderoben med Seb där vi satt till typ halv 12. Men vi satt och kollade på film i Ipoden så det var lugnt. Kom hem och typ däcka.

Söndag Konsert igen som också gick bra. Sen fick jag äntligen åka hem för första gången, och då julstäda jag lite och sen kollade jag och bästa pojken på gamla barndoms bilder när jag var liten.

En bra men lite stressig helg, nu blev det ett långt inläng men så går det när jag inte uppdaterar. Idag så ska jag och Seb julhandla lite och fixa dom sista klapparna.