torsdag 30 december 2010

MTT 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Ja många saker, JAG BLEV BRUN!
Höll du några av dina nyårslöften? – Ja dom flesta, dom som är kvar spar jag vell till det nya året.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? – Ja! fast inte mina nära kompisar om man säger så.

Dog någon som stod dig nära? – Nej det hoppas jag inte

Vilka länder besökte du? – Polen och Tunisien!

Är det något du saknat år 2010 som du vill ha år 2011? – En bättre mobil, mer pengar till mina resor

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? –  2 mars, 15 maj, 13 juni, P&L veckan, 14-18 juli, 30 juli, 14-22 augusti

Vad var din största framgång 2010? –  min brunhet, jag klarade av att åka vattenskidor och kanske något mer
Största misstaget? – Min jävla ljumske-skada! Blä..
 
Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ja som vanligt är jag ofta sjuk och jag har haft min jävla skada i ett år

Bästa köpet? – Alla mina köp är mina bästa köp, annars köper jag det inte

Vad spenderade du mest pengar på? – kläder mest och mat brukar jag vilja köpa

Gjorde någonting dig riktigt glad? - Sommaren gjorde mig väldigt glad, alla grillkvällar och omtänksamhet

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?- Summerbreeze, Billioniare, Saxophone guy remix, Man must dance, American idiot, åh vad det är skönt att va naken ( haha )

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? – Jag var mycket gladare det här året tack och lov, tycker jag förtjänar lite medvind nu. Tummen upp!
 
Vad önskar du att du gjort mer? –  Inget jag kan komma på, varit mer med min kusin Ronja för henne saknar jag, och spelat fotboll

Vad önskar du att du gjort mindre? – nej jag ångrar inget speciellt,

Hur tillbringar du julen? – Med min familj och min underbara pojkvän

Blev du kär i år? – Ja i världens bästa pojk! Sebastian Bengtsson <3

Favoritprogram på TV? – DH, Gossip Girl, 2 1/2 men, Family Guy  m.m

Bästa boken du läste i år? – ja, jag läste bara bok så det blir den då. Kommer dock inte ihåg namnet.

Största musikaliska upptäckten? – Jag vet inte riktigt, lärde mig att lita mer på Linnea, heh

Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Jag önskade inget men mina presenter var var otroligt fina och speciella! Fick ett underbart fint brev av Linnea

Något du önskade dig men inte fick? – Nej önskade mig inget speciellt.

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?- Det var kanonfint väder. Först gick jag i skolan, sen var jag med Linnea och mina grannbarn, då kom Seb förbi och önskade mig grattis med en blomma, Efter det cyklade jag och Linnea till Cozmoz ( Jag och Linnea fastnade med cyklarna på vägen dit, jag var den som ramlade och skrapade upp allt ) Där åt vi tacos buffé med körtjejerna. Sen satt jag och Linnea i våran hammock och åt jordgubbar, glass och maränger. Mycket bra dag!   

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? – Jag tycker det varit ett mycket bra år, bättre hade det nog varit om jag fått spela fotboll.

Hur skulle du beskriva din stil år 2010? –slapp som vanligt, men nästa år ska jag försöka skaffa lite finare stil och orka bry mig om vad jag har på mig!

1 kommentar: