tisdag 6 mars 2012

DET FINNS FÖR FÅ TIMMAR PÅ DYGNET

Jag tackar inte nej till detta!

Känner mig allmänt stressad och har minst tre saker varje dag som helst ska göras allt på samma gång. Skulle gärna vilja åka bort ett tag men det är inte för ens i maj..

Mina små orosproblem just nu:

Läxor/Skolan - Av någon anledning så får vi hundra saker att göra sista terminen.
Körkortet - Måste ta tag i det så jag blir klar och har det ur vägen!
Fotbollsträning - Något jag älskar så blir så arg när jag inte hinner gå på träningarna.
Vanlig träning - som jag gör för att jag mår bra utav det, vilket jag inte heller hinner med.
Musiken - ska vara med i en musikal i slutet av veckan vilket innebär repningar varje dag.
Hälsa/motion - jag vill nå mina mål innan sommaren!
Studenten - Känns som att det är tusen saker att göra, fixa klänning, fixa flak, lakan, ALLT! 

Sen vill jag ha ett liv utanför allt det här eller försöka göra ett liv utav det. Hur som haver så ska jag försöka lyckas med alla punkter innan sommaren, så det är bara att bita ihop och ge 110%

1 kommentar:

Linnea Holgersson sa...

Ska du vara med i en musikal?? :O vad kul! Vilken? :D