torsdag 1 mars 2012

VAD HAR JAG HAFT FÖR MIG?

Nu har det inte skrivits på länge här! Det som har hänt är att jag varit på studentkryssning, haft sjukt roligt, ätit världens godaste mat, dansat som en galning och festat på VIP hyllan! Däremot har min mobil fuckat upp och ska lämna in den i morgon så kan inte ge er några som helst bilder om jag inte snor lite från Linnea.
 Idag har jag legat i sängen till kl 4 och sen dragit till falun med AnnaMaria, Linnea och Johanna för att se Den svensak Björnstammen! Riktigt bra live men tycker inte om att tillbringa spelningen med ett gäng fjortisar som tycker det är skitkul att kasta sig in i människor gång.. efter gång.. efter gång.
Kommer iallafall hem till ett städat rum ( som tidigare sett ut som en bomb slagit ner, tack sebbe! ) och glass och Guitar Hero med grabbarna, lyckad kväll för mig. 

Inga kommentarer: