måndag 26 mars 2012

MITT HOPP ÄR EN SKARSKJUTEN KRÅKA OCH JAG ÄR ETT SPRINGANDE BARN

Fullt upp hela tiden och har inte hunnit sitta vid datorn ett dugg men när är en resumé om senaste dagarna.
Vi börjar med filmen som var helt otroligt bra trots mina höga förväntningar. Hade gåshud genom hela filmen! Ett måste se bara ni inte gör filmen till en twilight grej för då dödar jag er!
I fredags drog jag på läger med Anna, mycket mat, prat, lekar och annat kul!
När jag kom hem på söndag fick jag våfflor av papsen vilket borde göras mycket oftare.
Sen spelade vi match mot svärdsjö om jag inte minns helt fel, vi vann med 6-1 och jag gjorde ett mål, men viktigare var att Linnea gjorde ett också på hennes första match i laget!
När jag kom hem drog jag, Sebbe, Mamma och Jim på bio och ni kan ju gissa vilken film det var, hungerspelen!

Nu sitter jag i skolan trött som en gnu och ska försöka få lite gjort! 

1 kommentar:

Maria Nylén sa...

men gud har ni redan börjat spela matcher? nu känns det ju typ försent att börja :s grattis!