måndag 30 juli 2012

DAGARNA GÅR

Jag hinner inte med, jag står still i en värld som fortsätter snurra. Jag förstår inte varför, varför världen snurrar runt som vanligt. Förstår den inte att det är omöjligt nu? Hur ska jag kunna fungera som förr igen när inget annat är som förr. Jag förstår inte hur jag ska kunna fortsätta, hur ska jag hinna med? Jag har så många frågor men jag får bara ett svar: att bara tiden kan avgöra och förändra. Att tiden läker såren och  att det är tiden som gör att man tillslut hänger med.  ... Jag vet inte om jag vill. Jag vet inte om jag vill hänga med i andras tempo längre, låta min värld fortsätta snurra.


Jag saknar dig så enormt mycket, det känns som om jag ska brista, som om mitt bröst bryts upp och någon sliter ut mitt hjärta och punkterar mina lungor. 

Inga kommentarer: