lördag 20 juni 2009

En svensk midsommar

Ja inte förvånade det mig att det regnade på midsommar. Lite tråkigt men det är så svensk sommar är, massa regn hela tiden. Men vi hade roligt iallafall. Björn och Irene kom över och vi grillade och spelade Wii sports. Det var hur kul som helst! Jag måste köpa det senare, och det där Wii fit eller något liknande. Verkar också jätteroligt. Till efterrätt så åt vi förresten kladdkaka med vaniljvisp och färska jordgubbar. Hihi jag gjorde kakan, jättegott var det. Men jag ska inte skryta. Maten var godare :)

I morgon så ska jag hälsa på mormor i Falun ett tag sen så ska jag ha filmkväll i min husvagn med tjejerna. Kommer att bli roligt , men det är mycket jag måste göra i husvagnen för det är inte klart. Bäst att sätta igång...



2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Ja ut med dig! Det ska vara snyggt när jag kommer;)
Vi hade faktist wii förut men... ja emil sålde det xD

elin sa...

sv:hahah men det är kul att blogga;)