onsdag 24 juni 2009

Filmdag

Hej hej. Idag så fick jag sovmorgon av konfirmationen och det var ju hur skönt som helst. Tänkte att jag skulle upp tidigt och lägga mig på studsmattan för att sola. Men det gick ju inte eftersom himlen är täckt av moln. På Humlan så ska vi titta på film. Det blir Fucking Åmål. Sen ska vi assistenter ha lite frågor med dom sen i grupper. Fick papperet igår men jag förstår nästan ingenting utav det, så vi får vell se hur det går. Sen ikväll så ska Linnea sova över så det blir att kolla på Yesmen i husvagnen. Har velat se den filmen länge nu så det kommer bli spännande. Sen ska vi ut och springa i melsta också eftersom det inte var någon träning i dag på konfan. Ja ganska slapp och skön dag i dag. Men jag hade nog velat att det skulle vara lika varmt som igår. Men det är bättre om solen kommer i mon eller på fredag för då ska jag bada för första gången i år. Haha jag vet, lite sen men bättre sent än aldrig.

1 kommentar:

edda sa...

nu vet jag vad det är :D

http://sv.wikipedia.org/wiki/rave