lördag 27 juni 2009

Mellsta


Hej hej. Kom precis hem. Har varit i Mellsta och sprungit lite. Jag behöver komma i form nu så jag bestämde mig för att göra en rivstart med att springa 1, 5 mil. Känns jätteskönt nu efteråt. Ska försöka med att gå ut och gå eller jogga varje dag nu. Sen är det slut med allt godis och skräp som jag äter hela tiden. Det är ju mitt nyårs löfte så jag måste ju försöka att hålla det. Kommer sakna godis, och glass! Väldigt mycket glass. Men man kan ju ta ibland! Bara så att det inte blir att man gör det varje dag 3 gånger om dan.

Nu så ska jag och mamma kolla på filmen Yesman, hon har ju inte sett det och jag gör det gärna igen. Sen måste jag gå och lägga mig ganska tidigt för i mon så ska jag vara på sportfältet kl 8 för att resa tält. Gud så roligt.

5 kommentarer:

edda sa...

haha jag måste också ut och springa, men det orkar jag inte.. ofta du sprang en och en halv mil? :o jag orkar ju knappt två kilometer.. haha :) jaja, tänkte du svara mig eller? ;)

Lisa sa...

jag borde också börja ut och springa varje dag! :D och sluta äta goda grejjer också :P

Linnea Holgersson sa...

Haha du som åt en glass idag! Okej men jag ska inte säga nått hahaxD Ja vi ska fan börja springa, imorgon MELLSTA!

Linnea Holgersson sa...

Snygg bild btw ;)

Johanna sa...

Sv: Hej! Nej men tack detamma :D (Y)