fredag 5 juni 2009

STUDENT!

Grattis till min kära bror som tar studenten idag! Nu är det äntligen slut med skolan för hans del. Men jag har fortfarande 3 år kvar som jag ska gå. Han var iallafall jättefin i sin nya kostym och sin student mössa. Jag är så stolt över honom. Det blev fest här hemma med släkten, och nu har solen till och med tittat fram lite grann. Blev glad att det inte regnade idag som det gjorde igår. Det hade ju inte varit så kul. Nu är han på väg ut igen för att fira med sina kompisar. Jag riktigt längtar till min student!
Nu har jag också gjort sommarplaner med min faster och bestämt att jag ska vara i deras sommarstuga med dom i sommar. Det kommer bli underbart vill jag lova. Kan knappt vänta tills jag slutar skolan på onsdagen och sommarlovet börjar!

För han har tagit studenten, för han har tagit studenten, för han har tagit stuudeeenteen fyfaan vad han är bra!!!


Inga kommentarer: