söndag 3 januari 2010

Året 2009

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? – Jag var utomlands (solsemester) för första gången! Jag var i Spanien med fotbollslagen <3



Höll du några av dina nyårslöften? – Ja ett men jag forsätter med dom andra det här året!
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? - Nej
Dog någon som stod dig nära? – Ja tyvärr <3
Vilka länder besökte du? – Spanien!



Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? – En skitbra sommar!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? – Min bal den 9 Juni. Finns ju många dagar man minns men inte datumet.

Vad var din största framgång 2009? – Det v
ar nog att jag blev brun! Och fått nya vänner!
Största misstaget? – Jag gör aldrig misstag ;)
Har du varit sjuk eller skadat dig? – Ja! Aldrig mer säger jag.

Bästa köpet? –
Min kamera som jag köpte nu kanske.
Vad spenderade du mest pengar på? – Skit! Haha, kanske kläder eller så.
Gjorde någonting dig riktigt glad? -Ah det var många saker som gjorde mig glad!


Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?- oj,, kanske den där Milow låten eftersom Linnea alltid tjata om den :D Hatar den där låten!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? –
Jag vet inte båda dom där åren har varit ganska dåliga, men det känns som om det här året kommer bli mycket, mycket bättre!

Vad önskar du att du gjort mer? – Tränat mera, och träffat fler vänner som jag tappat kontakten med.

Vad önskar du att du gjort mindre? – Varit sjuk, iallafall nu på slutet.
Hur tillbringar du julen? – Men min familj här hemma.

Blev du kär i år? –
Nej
Favoritprogram på TV? – Alla möjliga, DH, Simpsons, 2 and 1/2 men, Scrubs och Family guy. Men det nya är Gossip Girl.



Bästa boken du läste i år? – Hungerspelen helt klart!

Största musikaliska upptäckten? -
Många! Men nu på slutet så Volbeat tror jag.
Något du önskade dig och fick när du fyllde år? – Ja massor! Dom är så snälla, jag kommer speciellt ihåg mina converse som jag fick.

Något du önskade dig men inte fick? - En större säng tror jag, haha.
Vad gjorde du på din födelsedag 2009?- Jag och Linnea åkte och badade och solade hela dagen. Sen på kvällen åt jag grillat! (Y) En mycket bra dag.

Finns det någonting som skulle gjort ditt å
r ännu bättre? – Inte direkt tycker jag. Kanske fler resor, men jag ska ju resa mycket det här året så det blir ju bra!
Hur skulle du beskriva din stil år 2009? – ömm,, slapp? Nej men den var väl helt okej hoppas jag!





2 kommentarer:

Linnea Holgersson sa...

Jag gör aldrig misstag! haha ah!

elin sa...

ska du resa mkt?!:@