söndag 17 januari 2010

Eller va?

Hej hej. Idag är det slappsöndag, nästan min favoritdag på veckan för man ligger oftast hemma i mjukisbyxor och gör ingenting. Men i dag hände det lite mer. Linnea kom hit och vi skrev klart manuset som är för en film som vi håller på med i skolan. Sen drog vi ner till American Take Away och åt pizza med Limorna som kom hem idag :) Men innan dom kom så skulle vi uderhålla oss medan. Så vi gick in på Tempo. Nu säger jag inte att vi gick runt och lossades att vi hade en egen lägenhet och att vi skulle handla. Men om vi nu gjorde det så skulle nog korgen sett ut såhär.. om vi nu gjorde det alltså.


Mycket skön dag! Men i morgon är det skola och jag har ett och annat att reda ut med bibliotikarien..



2 kommentarer:

elin sa...

sv.hatar dig



söndagar är sämst,OCH shit vad töntiga ni är..

Linnea Holgersson sa...

åh vår fina korg, jag vill ha en lägenhet! <3 men varför passar det att lägga upp en ful bild på mig! :O